.

söndag 17 oktober 2010

Inte bröllop men nära nog

Riiktigt dålig uppdatering men min helg har varit helt supermysig! Därför har det inte blivit någon tid vid datorn. Igår jobbade jag från halv åtta till 4, och jag hade barnkalas haha. Det finns nog ingen som ogillar barn lika mycket som jag det är jag nästan helt säker på. Men de var väl typ rätt söta eller nåt? ;)
Sen fick jag cykla hem 1 mil och göra mig ordning för att dra in till Göteborg med Carro och Math. Det blev typ hummermiddag i en skit fin vinkällare med trevligt folk. Trodde det skulle bli stelt och konstigt men alla hade hur roligt som helst så vi var inte hemma förrän halv fyra ändå.
Nämnde jag att vi fick gå hem i kort klänning, strumpbyxor, klackar och världens tunnaste midjejacka i -4 grader??
Den som sa klä dig efter vädret tänkte nog aldrig på att vädret ändras under natten..:)
Bilder kommer när Carro har fixat kameran.

Frukost med min fina vän

1 kommentar: