.

fredag 6 maj 2011

Grön legobit, fashion fashion

Älskar de här dagarna haha! Har ju varit "sjuk" hela dagen men ändå hängt runt i skolan hela tiden utan att gå på en enda lektion. Slapp? ja. Slacker? ja. Livsnjutare? Som fan.
Och varför ska man inte njuta av sitt liv? Vi har ju trotts allt bara ett! ;)

Har inte varit på gymmet som jag planerat idag och dessutom så har jag ätit både en glass och en fet kaka!! ILLAA!
Inte hinner jag gå ut och springa heller eftersom killarna vill ta en sån jäkla tidig buss in till stan. Blir till att träna järnet i helgen istället. Ska bli så grymt skönt.
Från och med nu ska min blogg bli mer "rolig" efter alla dessa klagomål, klaga mer folk, klaga! Sånt gillar vi!
(Och ja jag gillar utropstecken idag!!)

!!!!!!!!!!!!!!


1 kommentar:

  1. bambatanterna gillar också många utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera