.

måndag 4 april 2011

Hektisk helg

Har varit en riktigt grym helg, har verkligen inte haft 5 minuter ledigt. Precis så det ska vara, blir så trött på alla trista människor som inte orkar anstränga sig. Såna som hellre sitter ensamma hemma eller framför datorn istället för att gå ut och vara sociala.

Så här såg iaf min helg ut torsdag- söndag

- Jag hamnade på lan från 8 till typ 6 på morgonen när jag kom i säng. (var för övrigt grym)
-Sov 40 minuter (skjutsade mami till jobbet, drack kaffe och kunde inte somna).
- träffade min babe i stan och sen drog jag och lite folk in till gbg och "firade" min födelsedag. Fick ur gulliga presenter, åt middag och hamnade sedan på ett fik.
- Sov 2,5 timme eftersom jag inte kunde somna
- Började jobba 7 och slutade 15:30
- Sen var det Felicias och Amandas 18års fest hela kvällen och det var så lyckat. Sjukt kul faktiskt.
- Sov 3 timmar
-  Jobba 7-15
- Åt middag med Isac i Kungsbacka
-Sov 15 timmar


Och nu är jag sjuk som ett as!!
But still, TOTALLY WORTH IT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar