.

onsdag 13 april 2011

Nu är det allvar

En sån dag haha, har varit på gymmet två gånger, en gång innan skolan och en gång efter. Fick slänga mig in i duschen, kasta på mig smink och kläder och köra i 120 till jobbet. I farten lyckades jag tappa min husnyckel någonstans och datorn rakt ner i stengolvet. Klantigt..men den tycks fortfarande vara med i leken :).

Nu har jag bestämt mig! Nu tar jag tag i träningen på riktigt. Nu ska jag komma i grym form.
Har satt en tid i slutet av sommaren då jag ska ha lyckats. Det kan ju kännas som väldigt långt bort men så är det ju sommar, och vi vet väl alla hur svårt det kan vara att hålla igång på riktigt då.
Men det ska gå, det får bli sena kvälls löpningar i solnedgången, eller hårda intervall träningar i djupsanden på stränderna.
Gud vad härligt det låter, vill ha sommar nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar