.

torsdag 9 december 2010

Julklapps problem

Jag har samma problem varje jul haha, det är ju helt omöjligt att komma på vad man ska köpa till alla. Fantasin räcker inte till. Och hur roligt är det att köpa till alla andra då, jag vill ju bara ha allting själv haha.
Mina julklappar fick jag beställa själv i år så på julafton får jag sitta och spela jätte förvånad ;). Fast jag jobbar ju ifs på julafton i år..så jag måste gå hela dagen och vänta på att öppna dem och så missar jag kalle anka! Det är illa.
Visste ni förresten att de har gjort en ny kalle anka och att man inte får lov att sända den gamla längre? Sverige är de enda som har fått lov att göra det i några år till innan vi också måste byta. Riktigt dåligt tycker jag, det ska ju vara den gamla vanliga som det alltid har varit.
Lätt skönaste figuren 

1 kommentar: