.

onsdag 8 december 2010

Nothing but a failure

Har inte hunnit uppdatera en enda gång idag, lyckat värre. Vad som är ännu mer lyckat är att jag faktiskt inte ens hann med hälften av sakerna på min att-göra-lista, suck. Glömde gå till biblioteket, banken hade stängt, sola hann jag inte.
Tur att körlektionen gick så bra idag då iaf haha. Kör riktigt bra nu faktiskt så förhoppningsvis kanske jag kan ta mitt körkort så fort jag fyller 18 ändå. Förstår mig inte på folk som väntar flera år, tycker ni verkligen om att åka buss så mycket? Även sånna här dagar när 3 bussar i rad har kört ner i diket? Västtrafik klarar verkligen inte av någonting.
Kemiprovet är imorgon, ÅNGEST! och jag har fortfarande inte öppnat boken.. En fet tumme upp på den.
Nej jag mår skit just nu och är helt spyfärdig, kan man hoppas på kräksjukan så man slipper provet och dessutom går ner typ 30 kilo? Kan också vara för att jag tryckte i mig 34 salami skivor istället för att äta middag på jobbet idag.. fast näh.. salami har aldrig skadat någon :)

Jag innan jobbet.
Tänk er en blandning mellan mig, en padda och typ Barbro Larsson.. det är jag nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar