.

tisdag 7 december 2010

So much to do, do little time


Just nu borde jag verkligen sitta och plugga, har kemi prov på torsdag som det verkligen måste gå bra på och jag fattar verkligen ingenting. Ändå har jag inte öppnat boken, ibland är det bara helt omöjligt att öppna boken och koncentrera sig på att plugga. Det finns ju så mycket roligare saker man kan göra. Som att sitta här haha.
Kom att tänka på att jag har hur mycket saker som helst jag måste fixa imorgon och att jag borde sova, hade varit så skönt men nej det kan jag inte för kemin ligger där och gnager i bakhuvudet på mig.
Iaf måste jag hinna med det här imorgon.
  • Gå i skolan
  • Lämna böckerna i biblioteket så jag inte får böter på 600 spänn
  • Gå till banken
  • Fixa mitt gymkort
  • Sola
  • Ha körlektion med Roger
  • Fixa min taxiskuld
  • Jobba 
  • Plugga kemi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar