.

onsdag 23 mars 2011

klumpig? jag är bara skicklig


Precis innan jag lämnade jobbet så lyckas jag med den fantastiska konsten att hälla en hel bunke med vaniljsmet i min väska. Fråga mig inte vad jag tänkte på. Väskan stod bredvid soptunnan och båda är svara, det skulle kunna hända även den bäste. Eller kanske inte... Nu när jag tänker efter var nog soptunnan snarare grön än svart också.


Då kanske ni tror att jag sitter och städar ur min väska nu? Men nej självklart inte. En olycka kommer sällan ensam när det gäller mig. Utan när jag skulle damsuga golvet får damsugaren plötsligt för sig att smyga upp bakom fötterna på mig och vips så ligger jag på golvet med bruten rygg.
Nu ligger jag på mitt badrumsgolv och kommer inte upp. Tur att jag har så mysig golvvärme<3

Vill ni mig något så vet ni ju var ni hittar mig det närmaste dygnet iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar