.

torsdag 24 mars 2011

WORKOUT!



Det är helt sjukt hur slut jag är nu. Sitter på golvet och kan inte resa mig, av bättre anledningar än igår haha.
Hade idrott idag i skolan och då körde vi box i en timme, det är så grymt bra träning. Boxning handlar mest om kondition och teknik och inte så mycket om att ha styrka. Du behöver inte ha massa muskler för att kunna knocka din motståndare om du gör det rätt ;).

Sen åkte jag och Anna in för våran vanliga träning, vilket är Thaiboxning i  75 minuter två gånger i veckan. DET är helt löjligt bra träning. Kombinationen av dessa två blev dock att jag inte kan röra mig haha, benen och armarna känns bara som spaghetti och jag har nästan problem att lyfta ett glas ^^.
Är ni intresserade av thaiboxning, eller någon annan kampsport så tycker jag ni ska kika in här --> http://www.fightercentre.com/ . Bästa klubben ni kan hitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar