.

onsdag 30 mars 2011

Spännande morgon

Haha ni skulle bara veta vad som hände mig imorse!
Jag var tvungen att skjutsa mamma till jobbet för att få ha bilen så jag var igång redan vid 7. Sen tänkte jag att jag skulle åka in lite tidigare till Kungsbacka och sola och träna innan skolan.

Jag hann bort till Vallda kyrka när jag såg att det var poliskontroll och fick tvärbromsa, jag körde nämligen 20 km/h för fort. Självklart blev jag invinkad. Sitter och blir nervös som fan och precis då kommer jag på att jag har lämnat mitt körkort hemma. Nej. Det är inte ens mitt körkort, utan lappen som säger att jag ska få ett körkort. Jag har ju inte ens haft det en vecka!

Får blåsa alcoblås och sånt och kommer undan med en varning om att ta med mig körkortet och sänka farten. Lagom glad tjej ska då köra vidare och avslutar med en kraftig sladd ut på gatan. Kände mig som en riktigt grym bilförare vid det laget hehe!

2 kommentarer:

  1. Fina poser sarah!
    keep it up Gurl

    mvh

    SvaraRadera
  2. men vafan jag kommenterade på fel inlägg..

    SvaraRadera