.

onsdag 17 november 2010

Ibland undrar jag om jag helt enkelt är ihålig

Har haft en riktigt bra dag i skolan faktiskt när alla andra har varit lediga. Men inga sura miner för det. Skulle gå och äta med Anna efter skolan men då hade jag glömt kortet hemma. Smart.. Så jag tog bussen hem och betalade med sms biljett (som föresten är så svinigt dyrt!)  för att jag hade glömt det kortet hemma också. När jag sitter på bussen kommer jag på att jag har glömt min nyckel hemma. Det är inte min dag idag!!
Matsalen och cafét var inte öppet heller så jag var så sjukt hungrig också. Vad gör man då om inte tar sig en tripp till dagis och umgås med mina kära vänner 1-5 åringarna. Det bjöds på pannkakor och kaka så det blir nog fler vändor dit i framtiden :).

Btw, om någon är intresserad av att sälja en hjärna till mig så är det bara att höra av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar