.

tisdag 30 november 2010

Trafikfaran är igång igen

Ta en lång sovmorgon och håll era barn inomhus imorgon bitti för då ska jag ut på vägarna och röja igen! Om man räknar med min vanliga bilkörning så är det skrämmande nog men lägg till att det är kolsvart och ishalt ute också och vi har en riktig katastrof haha. Det är inte en fråga om om jag kommer köra på någon imorgon utan hur många gånger jag kommer att göra det. Men skam den som ger sig brukar man väl säga, jag ska ha det där körkortet om tre månader om det så ska bli min död. Eller nån annans...haha ;).
Måste iaf ta bussen tjugo över 6 imorgon så nu ska jag lägga mig. Sov så gott alla mina 57 bloggläsare haha!
Och där kom en risig gammal bild på vad vi nu lägger bakom oss och låser in långt långt in i källaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar