.

tisdag 9 november 2010

I´m like superman, I can do it all

Nu de sista dagarna har alla delat sina egna åsikter om mitt jobb"problem". Att gå i skolan och plugga natur går tydligen inte ihop med att jobba ca 26 timmar i veckan också. Vilket jag väl själv smått har börjat inse också när betygen rasar men för mig känns det bättre när jag står där med lönen i handen än när jag uppnått ett högre betyg. Vet inte hur det är med er, men det känns mer konkret på nåt sätt.
Men som ni kommer att märka klarar jag ju inte av att folk säger till mig vad jag ska göra, oftast det då exakt tvärt om haha. Nu har jag precis gjort en riktig budget och min lön kommer ju bli fet! Så det blir inget sluta här inte. Klippte mitt bankomatkort på mitten istället och fixade förlängning på kontraktet. Jag ska allt visa att jag klarar mer än folk tror :)
"Det är inte jag som gillar cashen, det är cashen som gillar mig!"
                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar