.

onsdag 3 november 2010

piip piip piiiiiip

Har den värsta dagen på flera år!! Nej vänta fram tills ikväll var den faktiskt riktigt bra men klart att mitt jobb ska förstöra det. Jag kan ju inte få ha en bra dag utan att jobbet ska bryta in. SM drar igång imorgon och har infekterat allas hjärnor, du kan inte lite på någon vem som helst kan vara smittad av det hemska viruset som förvandlar folk till aggressiva kärringar. Och de är inte att leka med.
Dessutom var hela cafeterian fylld av smuts och disk upp till knähöjd, har tagit mitt sista bad i år även om det inte var i vatten. Är det mitt jobb att städa upp efter alla andra?! JA och jag hatar det, hatar att städa, hatar min chef, hatar att ta order (!), hatar barn!!  Hatar allt som har med äckliga små barn att göra, idag tyckte de att det var roligt att kleta in mig i rödbetssallad för att jag var sur. Hysteriskt roligt. Hatar tjejer också, av helt andra anledningar dock.
Men det är bara en tjej som hatar mig nu, otroligt eller hur? Jag kan inte fatta att det inte är fler heller. Det är bara för att jag är så snäll..för jag har ätit mycket pepparkakor..

It´s my life, i´s now or never...Kom på att radion hade rätt så jag knallade ner till chefen och sa upp mig. Oups.
Nu är jag arbetslös och deprimerad. CHoklad!

1 kommentar: