.

söndag 7 november 2010

Knark kärringen

Sorry att jag inte har uppdaterat men mår så sjukt jäkla dåligt idag. Har jobbat hela dagen i stallet när jag är allergisk mot hö och häst. Och jag slutade ju ta mina sprutor förra året och sen slutade jag med medicinerna. Jag blir så himla lätt beroende av saker, och det gäller typ allt. Börjar jag ta tabletter för någonting och blir frisk så inbillar jag mig att jag fortfarande behöver dem och så fortsätter jag. Inte särskilt bra tydligen.. därför väljer jag oftast att inte ta någonting istället.
Så jag har i stort sätt varit på väg att svimma och explodera sådär 15 gånger idag.
Kom på för en timme sen att det förmodligen måste vara bättre att dö av att ha knaprat tabletter än att lungorna exploderar så nu har jag tryckt i mig en tablett för varje symptom jag har, det blev 10 tabletter.
Blev snurrig och nu ligger jag här på golvet utan möjlighet att samla kraft för att ens orka krypa upp i sängen. Det är illa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar