.

fredag 14 januari 2011

Älskade fredag

Redan har första veckan i skolan passerat, helt sjukt hur fort det gick faktiskt. Våren kanske inte kommer bli så farlig ändå.
Kursprovet i fysik gick lika dåligt som jag hade förväntat mig att det skulle göra men jag är glad ändå. Man ska inte älta saker. Det var ju trots allt bara sista gången jag hade fysik i mitt liv!!

Det blev ingen Zumba i kållered idag heller för någon har bestämt sig för att ta bort mitt älskade pass på fredagkvällarna, vad ska jag nu göra? :O
Därför blev det en nyttig fredagskväll idag trots allt och en jättegod middag jag lagade helt själv. Kanske på tiden att man lär sig det också.

Sallad, keso, kyckling/bacon och broccoli. Perfekt mat för er som vill vara nyttiga men ändå hålla er mätta!

3 kommentarer:

  1. Åh, liknar det jag åt idag!:D

    SvaraRadera
  2. tycker du om semlor?:D svara gärna på denna länken:
    http://liborius.blogg.se/2011/january/8-mars.html#comment

    SvaraRadera
  3. ush jag hatar fysik!!! skönt att du slipper det nu

    SvaraRadera