.

söndag 2 januari 2011

Sammanfattning av helgen


Stackars lilla bloggisen jag glömmer av att jag har den hela tiden. Speciellt nu under nyår, men vem sitter och läser bloggar då ändå liksom? Hoppas jag verkligen inte ni har gjort :).
Jag vaknade iaf precis och klockan är TRE?! Vet inte hur jag lyckas bland men det var så himla skönt. Nyår var riktigt lyckat även om det inte såg ut som det i början av kvällen men efter tolvslaget så hade vi hur kul som helst. Kom hem någon gång vid halv fem och däckade direkt på soffan eftersom jag skulle upp och jobba två timmar senare. Trodde att jag skulle vara helt död hela dagen men jag kände ingenting alls i stort sätt, var lite segare än vanligt bara. Det är så synd om alla som blir "såååå bakis" ;). ni "mår ju som ni förtjänar" det är viktigt att alla får veta det och så.
Sen blev det en riktigt mysig kväll hos Matilda i lägenheten som slutade i massa Wii, fula bilder från min och Carros sida, och Medal of Honur för Matilda.


1 kommentar:

  1. azzåå SHIEET va ni är cooooOoOola!
    får jag bli kompis mer er?!?

    [ ] ja
    [ ] nej
    [ ] kanske


    Down and Left

    SvaraRadera