.

måndag 17 januari 2011

Sånt som bara är lite mer roligt

Borde sitta och göra powerpoint och plugga biologi nu, men som vanligt har jag bättre saker för mig. Som att sitta här, eller ligga kanske man ska säga. Ligger av någon anledning alltid på golvet, har faktiskt alltid gjort det sen jag var liten. Passar väl bra där nere i smutsen haha.
 Ska på Gurkans och Emmas 18årsmiddag nästa helg, har ingenting alls att ha på mig. Okej jo men en bra anledning till att förnya garderoben!
Och så ska vi lära våran kompis att gå i klackar, hon är klackoskuld! men ska inte vara allt för elak :).

hahaha okej jag ljög, hon kommer att få smaka trä innan vi är klara med henne! :D

Vad säger ni? Hon kommer ju inte ramla i alla fall haha!

2 kommentarer:

  1. alltså vaaaaaafhfan sarh??
    ska komma med simfötter!

    / Over And Out \

    SvaraRadera
  2. Men jag vill ju ha foppatofflor :(:(

    SvaraRadera