.

måndag 31 januari 2011

Gymmet var helt proppat

Nu när våren sakta börjar krypa närmare och och pressen inför sommaren börjar komma börjar folk panik träna. Det märks en sån sjuk skillnad på gymmet efter nyår då alla ska börja trimma sig efter utlovade nyårslöften. Sen efter en månad så är det i stort sätt ingen av dem kvar längre haha.
Det folk gör fel är att de ofta fortsätter äta precis som innan. Eller så är de de nyttigaste människorna i världen och så orkar de inte hålla det i mer än en månad (känner ni igen er? ;D). Därför var gymmet alldeles för proppat idag för att jag skulle orka mig in där. Tänkte att jag skulle ta årets första joggingtur ute istället om det inte hinner bli för mörkt!
Bilden är riktigt gammal, jag har för mig att håret skulle bli brunt men jag tyckte faktiskt om den färgen ändå :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar