.

tisdag 11 januari 2011

I´m just not that kind of girl

Ni kan inte ana var jag är någonstans nu haha, ett ställe där man aldrig trodde att man skulle hitta mig, en kväll, när jag inte ens  har prov imorgon.. Vet ni? På biblioteket! Sitter och pluggar fysik inför mitt underbara prov på fredag. Då ska vi kunna allt vi har lärt oss på 1,5 år. Wish me good luck typ, jag har inte pluggat en enda gång under den tiden så jag har tre kvällar på mig nu. Känns fantastiskt.
Älskar verkligen att jag valde natur på gymnasiet, skulle gå långt för att kunna göra det ogjort idag faktiskt. Det var ju aldrig meningen att jag skulle gå den här linjen..Men jag kan berätta mer om det senare.
Upptäckte ju som sagt att biblioteket har trådlöst internet om man har lösenordet iaf, tur att jag är så grym på att hacka då haha. Nu ska jag återgå till mitt pluggande här. 


Såhär ledsen blev jag av att de började spela på en sån där enorm fiolliknande sak.
Har aldrig hört något värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar